Namen zavarovanj v poslovnem okolju je zaščita podjetij pred finančnimi izgubami zaradi nepričakovanih dogodkov, ki lahko ogrozijo njihovo premoženje in poslovanje. Vendar pa imajo klasična zavarovanja predvsem pri reševanju škodnih dogodkov in izplačilih zavarovalnin nekaj omejitev. Inovativna in napredna rešitev so parametrična zavarovanja in pametne pogodbe, ki so namenjene poenostaviti postopkov uveljavljanja zahtevkov in hitrejšim izplačilom odškodnin na podlagi vnaprej določenih kriterijev. Kljub njihovi uporabnosti in napredni tehnologiji na našem trgu trenutno še niso dostopna, vendar lahko pričakujemo, da bodo s prilagoditvijo zakonodaje in razvojem ustreznih tržnih mehanizmov, v prihodnosti postala pomemben del ponudbe zavarovalnih produktov.
Datum: 12. 11. 2024 od 9:45 do 12:05 Teme in predavatelji: Kibernetsko zavarovanje - Sonja Koželj Černigoj, Produktna vodja za premoženjska zavarovanja – GENERALI zavarovalnica d.d. Minimalni standardi dela zavarovalnega posrednika - Delovna skupina ZZPS za oblikovanje minimalnih standardov dela zavarovalnega posrednika: Mira Pirc - Za&Svet d.o.o.; Borut Jager - Marsh Europe S.A.; Aleš Kocjančič - Tercius d.o.o.; Arijana Lipovec - LAB3 d.o.o.
Zavarovanje kot dodatek k plači je priljubljena strategija, ki jo podjetja uporabljajo za privabljanje in ohranjanje zvestobe zaposlenih ter za povečanje njihove motivacije in zadovoljstva. Gre za dodatno ugodnost, ki jo podjetje nudi zaposlenim poleg redne plače in drugih ugodnosti, kot so bonusi ali nagrade. Podjetja, ki v motivacijske programe vključujejo zavarovanja, pogosto dosegajo boljše rezultate pri zadovoljstvu zaposlenih in si gradijo ugled privlačnega delodajalca. V prispevku izpostavljamo, kako zavarovanje prispevka k plači, kako deluje kot motivacijski dejavnik in kakšen je davčni vidik zavarovanj za zaposlene.
Datum: 3. 10. 2024 od 8:30 do 14.30 Kraj: Kongresni center Brdo pri Kranju
Pandemija Covid-19 je med drugim privedla do nenadnega in množičnega prehoda na delo izven pisarn, zato so postala zavarovanja za delo na daljavo pomemben vidik upravljanja tveganj v številnih podjetjih. V preteklosti so bila za podjetja aktualna predvsem zavarovanja v okviru fizičnih pisarniških prostorov, danes pa vse več zaposlenih delno ali stalno dela od doma. To odpira vprašanja, kdo v takšnih primerih krije škodo na službeni opremi, ali je delodajalec odgovoren za nezgode doma in kako zaščitimo podatke, ko zaposleni delajo prek domačih internetnih omrežij. Širitev delovnega okolja iz pisarniškega v domove zaposlenih je zato povzročilo tudi nove izzive na področju zavarovanj, saj je pomembno, da novi realnosti za zaščito sodelavcev in premoženja podjetja prilagodimo tudi zavarovalne police. V prispevku izpostavljamo: Kateri so ključni vidiki zavarovanja pri delu na daljavo?; Kako prilagodimo svoje zavarovalne police? in Kako vam lahko pomaga zavarovalni posrednik?.
Junija letos je začel veljati Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o obveznih zavarovanjih v prometu (ZOZP-E), ki v skladu z evropsko direktivo uvaja strožje zahteve glede zaščite oškodovancev v prometu in večjo transparentnost v zavarovalništvu. Zakon na novo opredeljuje izraz vozilo, zato je zavarovanje avtomobilske odgovornosti obvezno tudi za določene vrste vozil, za katere prej to ni bilo potrebno, in pojem uporabe vozila. Spremembe, ki veljajo za podjetja, so usmerjene k boljšemu upravljanju tveganj in zagotavljanju, da so vsa vozila, ki se uporabljajo v poslovne namene, ustrezno zavarovana za morebitne nesreče ali škode.
Globalno poslovno okolje je 19. julija letos prizadel kibernetski incident, ki je postal znan pod imenom podjetja CrowdStrike. Kot vemo, zaradi napake pri varnostni posodobitvi njihove storitve Falcon, po vsem svetu niso delovali informacijski sistemi, ki uporabljajo operacijski sistem Microsoft Windows. Čeprav naj bi škoda samo za podjetja s seznama Fortune 500 presegla 5 milijard USD, bodo zavarovalnice zaradi značilnosti kibernetskih zavarovalnih polic povrnile samo 10% do 20% finančne škode. V prispevku izpostavljamo: Kakšna in kje je nastala škoda?; Zakaj bodo zavarovalnice pokrile samo majhen del finančnih izgub?; Kako si v takšnih primerih zagotovimo povračilo škode?; Kaj se lahko naučimo?
Direktorji in lastniki malih in srednje velikih podjetij se pri vodenju srečujejo z vrsto tveganj, ki se razlikujejo glede na različne dejavnike. Pred finančnimi posledicami uresničitve tveganj v obliki škodnih dogodkov se lahko v največji meri zaščitijo s poslovnimi zavarovanji. Vendar pa je odločitev o vrstah in vložkih v zavarovanja lahko dokaj zahtevna. Zato smo pripravili odgovore na nekatera najbolj pogosta vprašanja vodilnih v malih in srednje velikih podjetjih: Zakaj je poslovno zavarovanje pomembno?; Kakšna zavarovanja potrebuje večina malih in srednje velikih podjetij?; Kako lahko pridobimo kakovostno poslovno zavarovanje?; Kako lahko znižamo stroške poslovnih zavarovanj?; Kako se izognemo pogostim napakam pri sklepanju poslovnih zavarovanj?
Vodenje je neločljivo povezano s sprejemanjem poslovnih odločitev, ki imajo lahko škodljive posledice za različne deležnike, s katerimi gospodarske družbe sodelujejo in so z njimi povezane. Zaščiti pred finančnimi posledicami takšnih zadev so namenjena zavarovanja odgovornosti organov vodenja in nadzora ali t.i. D&O zavarovanja (Directors & Officers Liability). Vendar pa se takšna zavarovanja v poslovnem okolju in javnosti pogosto tolmačijo napačno, da gre za zaščito pred nepoštenimi dejanji. Zato v članku razlagamo bistvene dejavnike, ki jih moramo poznati o zavarovanju odgovornosti članov organov vodenja in nadzora.